26 Ağustos 2015 Çarşamba

GÜÇLÜ METİN'LE ASTROLOJİ OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİ

Sizlere astroloji konusunda temiz, saf ve anlayışınızı geliştirecek kaliteli bilgi vermek amacıyla hazırladığım astroloji okuryazarlığı eğitim sistemi sonunda; astrolojik haritayı okuma, anlama ve yorumlama becerileri kazanmanız hedeflenmiştir.

Sınavda başarılı olan öğrenciler sertifika almaya hak kazanır ve ileri seviye modülünde eğitimlerine devam edebilirler.

Her ayın Pazar günleri eğitim yapılacaktır

Eğitim kontenjanı sınırlıdır...

Eğitim başvurusu için: 05325117166
Eğitim Başlangıcı: 25 Ekim 2015
Eğitim Saati: 11.00-13.00
Eğitim Süresi: 9 ay
Eğitim Yeri: İstanbul
Eğitim Ücreti(Aylık): 400 TL

1. Neden Astroloji Öğreniyorum?

2. Element Kavramı ve Nitelik Kavramı

3. Burçlar Kavramı-1

4. Burçlar Kavramı-2

5. Astroloji Mutfağı

6. Evler Kavramı-1

7. Evler Kavramı-2

8. Astrolojide İlahi Aşkın Dansı (Ay ve Güneş Kavramı)

9. Astrolojide Ana Aks Kavramı

10. Astroloji Mutfağı

11. Gezegen Kavramı-1

12. Gezegen Kavramı-2

13. Ay Fazları ve Evrensel Etkileri

14. Astrolojik Açılar-1

15. Astrolojik Açılar-2

16. Astroloji Mutfağı

17. Genel Tekrar ve Sınav Öncesi Hazırlık-1

18. Genel Tekrar ve Sınav Öncesi Hazırlık-2

19. Temel Seviye Ölçme ve Değerlendirme Sınavı

20. Astroloji’de İleri Seviye Modülü Bilgilendirme
-Her hakkı Güçlü Metin Eğitim ve Danışmanlık'a aittir-