17 Nisan 2014 Perşembe

ÖLMEYE UYANIRIM RÜYALARIMDA


Cennet bahçelerine Mir’aç ederim her ol’an’ da… Görmek için bilmek gerek niyetini… Niyet için Selam gerek, Selam için inanmak değil EMİN olmak gerek… Emin olmak için Semi olmak gerek… Olmak için olmaya yürümek gerek… En güzel dualarımı yolladım AŞK’a… Beklemeyi beklemekten yorulan kalbimin her hecesinde defalarca haykırdım AŞK’a AŞK’ımı… Duymadım, okuyamadım, olamadım, anlatamadım… Duyulmayan seslerin sessizliğinde sağır oldu kulaklarım… Kerelerce kere okyanuslara açıldı isteklerin çağlayan suları gönlün sessiz tahtından… Teslim oldum, hadi gel al kalbimi… Binlerce kere ölmeye öldüm ölemedim… Nefesim nefesine karışsa bir yudum aşka susuz kaldım yokluğun varlığında… Tek bakarım Dolunay’a… Dertlerimi dinler… Beni anladın mı? Ey Dolunay… Yıldızlara yükselirim hayallerim gerçekten daha gerçektir… Rüyalarım yakınlarıma uzak kalır… Sen bir gerçek değilsin ki; rüya sensin… Kalbim ‘sen’ der; Aklım zaten sende… Sana olan uzağım kefenim olur giyerim üstüme her gece ölmeye uyanırım rüyalarımda… Aşk benden büyük sığmıyor kalbime… Ceplerim dolu aşk çiçekleriyle… Al senin olsun, kalbim sana emanet gerçeklerimden öte hayallerimden uzak şehirlerde… Sen bir hayalsin… Hayalime yol aldığım her defasında doyamadığım ruhumun en güzel aynası, varlığını dahi kelimelere dökemediğim gözyaşım, nefesim, ruhum… Gerçeğim hayal, hayalim gerçeğe kavuştuğu zaman ‘BİLİYORDUM’ diyeceğim Şükürlerime Şükür olsun… Herkes, tüm insanlık ve bütünün hayrına AMİN… Vedud olan Rabb’in adıyla tüm nefesler AMİN AMİN AMİN… Teşekkür ederim…

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.

Sevgiler,

Güçlü Metin