16 Nisan 2014 Çarşamba

GÜL REHBERİME MEKTUP


Kalbime mektup geldi En Güzelinden… Söz yoktu, kelam yoktu, sonsuz huzurla ruhuma sesleniyordu… Güldü en kırmızısından, Aşk’tı selameti huzura çıkan en kalbi yollarımın… Kalbime dokundu, ruhuma baktı gerçeğin aynasından… Gerçeğin zahir gölgesindeki Batıni gerçeğinde evvel yok, ezel yok, tek gördüğüm aydınlığın dansı ruhumda… Gecenin gölgeleri, aşkın zemheri alevinde yanan ruhumun O’na kavuşmasına kıyam etti ben dediğim yokluğumun yansıması… Tek’in Yok’u, Var’ın Az’lığına teslim ettim günahları, yıkansın, aklansın, paklasın altın rengi hayallerin sarı sıcak Güneş’inde… Güneş’im yakar gerçeklerimin yalanlarını, geriye kalan tozu üflerim alemlere, seyrederim hem içini hem dışına Aşk’ın… Aşk’la yok olur BEN dediğim HİÇ’liğim… Sonsuz alemlerin her zerresinde renk olur isimlerim… Gece olur, kapkaranlık bir AŞK ruhuma iner… Ezer, ölür, çürür birikmiş gerçeklere kurban ettiğim zanlarımın yanılsamaları… Gözyaşımla akar evrene, toprağa düşer, yeniden can bulur, belki bir çiçeğe can verir Öz’den Öz’e Aşk olur yeniye selam eder, aşka HAYY eder tüm hücrelerim… Sonra gündüz olur Güneş doğar yeniden bir bebek misali hayata doğar umutlarım yine yeni yeniden AŞK’la… AŞK’la tepeden tırnağa Vedud Giysilerimi giyer, Kerim Selam’ından kelamlarımı okurum en yüce yasayı İLAHİ NUR’un tertemiz SELAM’a KELAM eden Lütfuna inmiş Bedi olan Rahmet’in KERİM’inden… Tin Sin Kaf Kem… Bilmiyorum Ne dedim Ben? Sarhoş olurum mutlu olmaya mutlu ederim düşüncelerimi… Nefese nefes veririm Hayy’ım ben en dirisinden… Ölüme başladı düğün derneğim, ÖLDÜM… Hayy ettim Kıyam etti ruhuma En Güzel kendi ruhundan… Elimi tutsa yeniden… Rüyaya uyanmak lazım… Akla gelir yokluğun hiçliği… Akarım özüme yeniden En Güzelim’le… Sonu olmayan Sonsuzluğun Son Durağında… Yeniden umuda kalkar ruhumun Burakları… En güzelim nerde benim, Gül olan rehberim… Bir yudum kelama doydum… Gül yüzlü ışığıma SELAM olsun ‘Cezallahu anna seyyidena Muhammeden ma huve ehluh’

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim

Sevgiler,

Güçlü Metin