13 Ocak 2014 Pazartesi

SELAM… NEFES… NUR

Nefes alıyorum Allah, Görüyorum Allah, İdrak Ediyorum Allah… Ben Yok’um, kayboldum O’nun deryasında… Yükseldi ÖZ’üm semaya seyreyledim alemi… Yokluk ve Hiçlik okyanusundan bir kase su verdiler elime… İçtim, kanamadım, yine içtim… Yudum yudum can oldum, BEN yoktum için Herşeyin Hepsi olmuştu… Sevgi hissetti bilincim yokluğun varolan gerçekliğinde dans etmeye başladım yıldızlarla… Hepsi canlıydı! Ne çok alem varmış bilmediğim, görmediğim, tanımadığım… Aşk’a Aşık olmak gerekirmiş anlamak için onları RUH’un penceresi Güneş’i selamladım… İhtişamı gözlerimi aldı… Yanına yaklaşan yanardı… Yanan yanar mı? Saf kesret suyunda kalbini yıkayanı Güneş yakar mı? Yakmaz elbette… Ruhsal alemde var sandığım hiçliğimle baktım Güneş’e… Sevgiyle, aşkla… Aşk’tı O; Ben’dim O; Yok Olmanın varlığında yeniden dirildim… Işıl ışıl parlayan Güneş, Ruh’ul Nur’um’du… Bakmaya cesaret edemezdim… Tam merkezde duruyordum… Adım atsam yanardım… Sonra dedim ki; AT bir adım, teslim ol O’NA… ‘Yanmak’ yok İMAN edene… Attım adımı cayır cayır ateşin içine, ateş iman etti Hz. İnsan’ın O olan parçasına… Ulaştım kaynağın aydınlık nuruna, Öz oldum, baba oldum, Parçadan Bütüne ulaştım Aşk’ın sonsuz alevlerin içinde… Günah yakmadı canımı, pişmanlık hançeri öyle bir parçaladı ki Beden dediğim Cesedi Dünya hayatı ekranından görünen Ben dediğim Zannımı izledim… Bir meleğin kanadı bir omzumda diğerinin tek kanadı diğer omzumda gezmişim Dünya denen Han’da Nefes aldığını sanan Hayvansı Nefsi’min arzularıyla… Tam o sırada zehir gibi işledi pişmanlığın ateşi bilincimi kavurdu aydınlığa duyduğum utanma duygusu… Yıldızlar sardı etrafımı SELAM ettiler… Uzaktan bir aydınlık aldı göründü… Güneş, sönük kaldı bu aydınlık SELAM’ın yanında… Herşeyin aslı olan doğum anı gelmişti, NUR’ul Ala Nur ışığı sardı tüm YOK olan alemi… Teslim ettim SELAM okyanusuna kendimi… Alemleri dolaştırdı Rabbin birliğine anlattı, yıldızlara SELAM ettim Nur’ul Ala Nur ışığıyla… Nefesim hızlandı, yaklaşırken SON noktasına… Aniden uyandım.. Rüya denen GERÇEK ALEM’den…
 
Selam olsun Rabbin Nur’u, Resulü Muhammed Mustafa (SAV)…
‘Cezallahu anna seyyidena Muhammeden ma huve ehluhu’
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.
 
Sevgiler,
Güçlü Metin