22 Haziran 2014 Pazar

GÜL’E DUA OL…


Ay Boğa Burcu’nda hareket ediyor… Somut ve elle tutulur girişimlerde bulunabilirsiniz. Dünyevi olan her türlü konuya yönelebiliriz. Huzur ve emniyet duygusu verir. Bu etkiler altında başladığınız işler kolaylıkla sonuca ulaşır. Lüks ve güzel olan şeylere ilgi artacaktır. Güzellikleri elde etme içgüdüsüyle hareket edebilirsiniz. Ay, kadersel etkileri gösterir. Ve Boğa Burcu’nu çok sevdiğinden bu etkiler altında başlanacak her türlü durum ‘kadersel’ yol ayrımları yaratacaktır. Boyun, boğaz, tiroid ve ses telleri hassasiyet kazanacaktır.

Ay/Güneş 60’lık açısı Rahman ve Rahim enerjilerinde dengeli akışa işaret ediyor. Boğa/Yengeç aksı kadın-erkek, yönetici-çalışan, anne-baba ilişkilerinde destekleyici enerjiler sağlayacaktır. Aile ve köklerimizle uyum ve ahenk etkisi ortaya çıkacaktır.  Sağlam, kalıcı, değer ve eder dengesi içerisinde işler ortaya koyabiliriz. Rabb’in Rahman olan Muğni ve Kuddüs etkisi ortaya çıkacaktır.

Ay/Neptün 60’lık açısıyla İlahi İrade’nin desteğini üzerimizde hissedebiliriz. Boğa/Balık aksı sezgilerimizin Musavvir kapısının fiziksel alemde görünür bir gerçekliğe bürünmesine yardımcı olacağını söyleyebilirim. Akşam saatlerinde aktifleşecek bu etkileşim Rabb’in BOLLUK ve BEREKET enerjisini kalp ve şuur boyutunda dengeleyerek MADDİ ALEM içinde görünür bir etki yaratabilirsiniz. Teslimiyet içerisinde olan bir şuurun Kuddüs olan Rabb’in Kerim ve Nur kuvveleriyle manevi çalışmalar, dua ve meditatif çalışmalara yönelmesi faydalı olacaktır.

Derim ki;

Derinliğine açılan Gül’ü seyre daldım… Gül oldum, Gül ‘Ben’ oldum… Aşk’ın yağmurlarına Zat’ın aşkına Aşk’la dolan sevdalarıma Gül Oldum… Gül kokulu Cennet’in Güneş’ini seyreyledim Ay Oldum… Muhammed Deryaları’nda bir damla Su Oldum… ‘Ol’ dedi… ‘Oku’ dedi… Selam etti İslam Ol’dum… Oku’dum dağları, denizleri, bir Ceylan’ın gözündeki sevgiyi, çocuğun gülümsemesi, bebeğin saflığını… Okumayı Okudum… Hayata akan nehirlerin Selam eden serinliği korkuyu Def etti… Mutlu etti, Sevgi etti, Aşk etti… Kalplere Nur, Hayata Hayy diyen Hu nefesiyle Can bulduk OL’an dediğimiz Ol’ma’yan gerçeklerin düşlerine…

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim

Sevgiler,

Güçlü Metin