8 Mart 2014 Cumartesi

KADIN


Elime kalemi her aldığımda aklım dağılır, kalbim titrer, kelimeler zihnimde kaçışmaya başlar. Her yol aradığımda gökyüzüne bakarım gece kadar karanlık alacada sevdanın kanatlarında bir Ay Işığı görürüm yolumu aydınlatan… Kadındır O, Rahim’dir O, Sevda’dır O… Bana sevmeyi, yazmayı, aşkı, bir çocuğun gülüşündeki masumiyeti, melekleri, Rabbi, YAŞAMAYI anlatır. Yaratmanın sınırsız çokluğunda yüzmeye başlar duygularım… Aşk, Aşk, Aşk der… Sevdaya ayrılmış Tek bir pırıltı tanesi gibi yüzmeye başlarım Aşkın Okyanusları’nda… Bir denizkızı nefesime nefes olur… Beni okyanusun en dibine çeker, orada adını bilmediğim milyonlarca çeşit balıkla deniz hikayeleri dinlemeye başlarım… Kulaklarımda ilahi bir ses, kafamda deniz yıldızları, suyun akışındaki hikmetle… Bir bakarım ki; Su kadın gibi sarmaştır her yerimi… Beni temizler, arındırır, şifalandırır… Kadın Şafi ismi misali Rahim esmasından Şafi esmasını üretir… Hz. Fatma Anne’mizin eli tüm Kadınların elidir… Nur’dur, Işık’tır, Rabb’in fiziksel tezahürüdür… Dokunması Şifa, sözü Şifa, Aşkı Şifa’dır… Kadın Sevgi’dir, Sevgi’ye layıktır… Anne’dir kadın… Geleceğimizi elleriyle büyüten, inşa eden… Geleceğin Mustafa Kemallerini, Geleceğin Muhammed Mustafalarını yetiştiren… Rabb’in Dünya’daki temsilcisidir Kadın… Elleri öpülesi, başa konulası, baş üstünde taşınılasıdır… Yeniay kadar karanlığı delmeye çalışan, Hilal Kadar besleyen büyüten, Dolunay Kadar Öfkeli, Balzamik Ay kadar Karanlık ve Büyülü… Hepsi kadın, hepsi baş tacı, hepsi Sevdadır… Sevda Türküleri yakılır kadına, sevdaya adanmış ruhlara… Toprak gibidir kadın üretken, çalışkan, verimli… Kadın Allah’ın emanetidir Tüm Erkeklere… Onları korumak, kollamak, gözetmek, mutlu etmek, Aşkla dokunmak, sevgiyle konuşmak… Hepsi Erkeğin görevidir…

Tüm Kadınlarımızı bugün ve hergün kutluyorum… Sevmeyi Sizden, Aşk’ı Sizden Öğrendim…

Kelamıma Ses, Selam’ıma Nefes oldunuz…

AİLE’m Sen bana ALLAH’IN Hediyesi’sin… Başımın tacı, gözümün Nuru, Aşk’ıma Şifa, Sevdama Işık’sın… Rabb’in bu güzel hediyesini canımla, kanımla, sevdamla korumaya her daim söz veriyorum…

Değerli Annem, beni gözyaşı ve sevginle büyüttün… Ellerinden öperim, Toprak kadar mağrur, Su gibi temiz kalpli annem…

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim…

Sevgiler,

Güçlü Metin