17 Şubat 2014 Pazartesi

YOKLAR ÜLKESİ ‘B’…

Ellerim kanıyor, B…
Canım kanıyor, B…
Hayat kanıyor, B…
Ben kanamışım, B…
Ne çare… B… Çaremin çaresizliği, sessiz bir çığlık… Tek ses… Beyoğlu misali… Çamlıca misali… Yoklar Ülkesi’nin kahraman askerleri gelirler yanıma her akşam… Beyoğlu misali eğlenir, Çamlıca misali nefes alırız… Yoklar Ülkesi’nin Yok Vatandaşları Yok’suz’ Yolları’nda Yok’a Varma Çabası’nda… Onlar yoktur, benim Varlığımda… Ben Var mıyım? Bu eller kimin? Olmayan ellerin parmaklarına bakarım aynalarda… Ayna Ben, Ben Ayna… Yok Ben, Yok Sen, Yok O… Yoklar Ülkesi’nde YokNehir’de olmayan bir YokSuyun altında Yokyıkandım… YokAldım YokVerdim… BenYok cüzdanı verdiler elime, HerYok Şehri’ne taşındım… YokRüyalar gördüm… HerYok Apartamanı’nda YokOlan Komşularıma anlattım… YokHer Sevgilere YokVar Yorumlar Yaptılar… YokVakte kadar kısmetler açtılar, fallar kapadılar… YokYıldızlara baktım, işim bu, YokAnlamlar buldum, YokYorumlara Yok Gezegenleri anlattım… YokVarOLan hayatlarımıza anlamlar çıkardım… BenYok KimseYok… OVar Sesi Geldi… TekYok TekVar Durağı’nda OVar sesiYok SesiVar’ın Yok’unda… SesYok Var’ında… Uyandım Yoklar Ülkesi’nde Olmayan Gerçekliğime İyi Uykular… Ruh ele avuca sığmaz… Beden Camii… Ruh Camii de saniyelerce sadece! Hu… Ay’ı Anladım… B… Güneş’i Anladım… YOKOLDUM… Varlığıma Günaydın…  B…
B.İSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Satürn’üm… Babam… B… Selam olsun YokAlemden VarAleme… B…
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim… B…
Sevgiler,
Güçlü Metin