26 Şubat 2014 Çarşamba

NEFES ALDIĞIN HERAN BİR UMUT VAR

Ay Oğlak Burcu’nda hareket ediyor… Ağırlık ve gerçekliğin tüm etkilerini net şekilde hissederiz. Oğlak Burcu ‘sorumluluklar’ ile ilgilidir. Bu sebeple, bugünlerde gerçeklik penceresinden hayat alanına bakabilir, keskin değerlendirmelerde bulunabiliriz. Acımasız, gaddar ve katılık olmasına rağmen su götürmez bir gerçekliğin güvenini hayatımızda hissederiz. Sorumluluk gerektiren işlere başlamak, ciddi kararlar almak için uygun etkiler vardır. Bu evrede uzun süredir hayatımızda ‘ne yapmalıyım’ sorusuna cevap alabilir, hayat yolumuza objektif bir pencereden bakabiliriz. Karar almak, sürdürmek için doğru zamanlardır. Bilinçaltı çalışmaları ve terapiler için uygun etkiler verir. Kemikler, deri, dizler ve eklemler hassasiyet kazanır. Zorlayan egzersiz ve hareketlerden uzak durmakta fayda vardır. Bu evrede tuz ve potasyum kullanımı önemlidir. Deniz veya kaya tuzunu yemeklerimize eklemekte vardır. Kayısı, muz, ananas, yoğurt vs… gibi potasyum değeri yüksek gıdaları da ayrıca tüketebiliriz.
 
Mucize Hayat… Mucize Aşk… Mucize Nefes… Nefesime doğdum aşkla yoğruldum bugün… Rüyalar kentine uğradım… Sevgi aldım, Aşk aldım ‘Hayat’ denen pazardan… Yolda karşıma çıkan yaşlı bir dede ‘bunu al’ dedi. Sana iyi gelecek! Aldım, cebime koydum… Eve geldim açtım baktım ki ne göreyim; bembeyaz bir umut hediye etmiş bana yaşlı dede… Sevgi ve Aşk’ın geleceğine inanmam için sonsuz berraklıkta bir umut hediye etmiş bana… Aldım, kabul ettim, OL dedim… Ol’du bile… Sev dedim sevdi bile… Aşk dedim Aşktı bile… Mucizelere hamile kaldı düşlerim… Sevgilere yelken açtı gönlüm… Karanlığın en karanlığında bir umut doğdu kalbime, ruhuma, zihnime… İnanç ve Teslimiyet gönlüme zırh oldu, gönül kandilimin yağı ise umudum… Geleceğe değil; An’daki BÜTÜNE teslim olunca kalplar, secde etti tüm hücrelerim Vedud’un mucizeli şahanelerine…
 
Ay/Satürn 60’lık duygusal denge hissi verecektir. Tamlık ve bütünlük hali vardır. Oğlak-Akrep aksı ciddiyet isteyen işler, finansal konular ve devletle ilgili işleriniz varsa size destek verecektir. Duygusal anlamda sizi zorlayan koşulları dönüştürmek, net karar almak için uygun etkiler verir.
 
Ay/Mars 90’lık agresyon, gerginlik ve zorlayıcı etkiler verebilir. Mücadele, rekabet duygusu, acelecilik verebilir. Düşünmeden konuşmamak gerekir. Acele hareket etmek sakarlık ve kazalara sebep olabilir. Temkinli ve yavaş hareket etmekte fayda vardır.
 
Ay/Venüs kavuşum enerjisi ilişkiler konusunda olumlu etkiler verecektir. Sevgi, aşk ve muhabbet duygularını derin şekilde hissedeceğiz. Oğlak etkisiyle bir evlilik kararı yada işle alakalı finansal durumu arttırmak amacıyla önemli girişimlerde bulunabiliriz. Duygusal yaraları sarmak, şifalanmak için uygun etkiler var.
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.
 
Sevgiler,
Güçlü Metin