27 Şubat 2014 Perşembe

ÇARŞAF

Ay Kova Burcu’nda hareket ediyor… Sıradışı, farklı ve egzantirik düşünme biçimlerini hayata geçirmek için uygun etkiler var. Denenmiş yolların aksine denenmemiş, alternatif yollar bulabilir, hayatımızda fark yaratabiliriz. Çözüm bulma zamanlarıdır. Ay Kova’da hareket geçme tarzı hem birlikte hem bireyseldir. Bu etkileşim insanlığa fayda sağlayacak fikirlerin hayata geçirilmesi için uygun etkiler yaratır. Bilimsel düşünme metodları yaratılabilir. Özgürlük önem kazanır. Özgürlüğümüzü kısıtlayan durum ve koşulları aşabilecek farklı fikirler geliştirebiliriz. Ayak baldırları, bilekler ve toplardamarlar, varis ve tüm dolaşım sistemi hassasiyet kazanacaktır. Faydalı yağları tüketmek için uygun etkiler var. Enginar, brokoli gibi gıdalar vücudunuza fayda sağlayacaktır.
 
Ay/Uranüs 60’lık açısı sürpriz gelişmelere açık etkiler yaratacaktır. Şaşkınlık yaratacak, sevindirici haberler alabilirsiniz. Tüm gün ‘elektrik’ şoku misali şaşırtıcı gelişmeler yaşanabilir. Kova-Koç aksı sıradışı ani ve fevri durumlara karşı temkinli olmamız konusunda uyarı veriyor.
 
Ay/Merkür kavuşumu iletişim konuları ön planda olacaktır. Kova enerjisi zihinlerimizi sıradışı, farklı ve kalıpları yıkan devrimci fikirlere açacaktır. İnternet iletişimi yoğun olacaktır.
 
Çarşafa dolandı hayallerim… Çarşaf çarşaf notalarım var hayata haykırıyorum… Seni seviyorum olmayan aşkım… Çarşaf çarşaf yazdım kelamları, defterim bitti… Çarşafa doladım hayatı fırlattım uzayın derinliklerine… Bir yıldızın tepesine sakladım duygularımı… Çarşafa doladım kalbimi fırlattım sana vardır bir alem duyarsın sen beni… Alem üstü evrenlerim var işte tam şurda zihnimde… Senle sensiz dolaşmak sokaklarda, senle sensiz kahvemi yudumlamak, senle sensiz ağlamak, gülmek milyonlarca kere… Sevgim üstüne çarşaflar serdim gecelerimde… Rüyalarımı taç ettim aşkımın başucuna pırıl pırıl bir yıldız taktım saçlarına gökyüzünden… Ölürsem çarşaf çarşaf sevdiğimi bileceksin sevgilim… Işıl ışl gülersin gözlerinle rüyalarımın biriciğisin… Çarşaf çarşaf sevdiğimi haykırdım ruhuna… Seni sana emanet ettim… Aşkım çarşaf çarşaf haykırdım kalbine, duyar mısın aşkım? Ruhunla nerelere gidiyoruz biliyor musun? Birlikte kahve içtik 40 yılın hatırına… Atlıkarıncaya bindik, kağıt helva yedik… Aşkı mühürledik gökkubeye… Çarşaflara sarındık soğuk gecelerde, çarşaf çarşaf sevgimizi sardık sarmaladık sakladık… Sonra sen dedin ki ‘al sende kalsın aşkımız’, peki dedim! Aldım aşkımızı kalbime sakladım… Sen unuttun, çarşaflara sardın hafızanı… Ben her defasında bildim… Çarşafa her sarındığımda çarşafımıza sildim gözyaşlarımı burnumda senin hasretini çekerek aşka çarşaf sardım uzun akşamlarda… Dualarımı yolladım sana, Rab seni korusun… Bilirsin her çarşafta bir kalp saklı… Çarşaf çarşaf bekle, inan, hoş geldin…
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.
 
Sevgiler,
Güçlü Metin