6 Ocak 2014 Pazartesi

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Ay Balık Burcu’nda hareket ediyor. Merhamet, sevgi, şifa etkileri hayat alanımıza giriyor. Dua, tefekkür, ibadet, zikir ve meditasyon için uygun etkiler var.
 
Ay-Merkür 60’lık iletişim konusunda ‘olumlu’ enerjileri beraberinde getiriyor. Karşımızdaki insanların anlattıklarını dinlemekten öte ‘anlamak’ çok önemlidir. Bugün ANLAMA ötesine geçerek iç seslerini duyabiliriz. Yüksek oktavlı zihinsel bir arınma sürecine girdik. Balık-Oğlak aksında meydana gelen bu etkileşim gözle görülmeyen iletişim yeteneklerini rasyonel yani madde gerçekliğine taşıyabileceğimiz açılımlar meydana getirebilir. Telepati, hissediş, önsezi ve içgörü kabiliyetlerimiz artabilir.
 
Ay-Venüs 60’lık İLİŞKİLER konusunda uyumlu eneriler hayat alanımıza getiriyor. İlişkilerde anlayışlı, dengeli, uyumlu bir yapı sergilemek mümkündür. Balık-Oğlak aksında gerçekleşmesi merhamet ve anlayış sınırlarını gerçekçi bir şekilde ilişkilere yansıtabileceğimizi anlatıyor. Yatırımlar anlamında sezgileri dinlemek faydalı olacaktır. Dileklerin gerçekçi bir ruhaniyette vuku bulacağını söyleyebiliriz.
 
Ay-Satürn 120’lik açısınin etkisiyle isteklerimizi ciddi, gerçekçi bir şekilde maddesel alemde ortaya koyabilir. Hedeflerimize sağlam, kararlı ve emin adımlarla yürüyebiliriz. Bilinç düzleminde, fikir aleminde düşündüğümüz ve hayalini kurduğumuz herşeyi fiziksel ve maddesel boyutta ortaya çıkartma zamanıdır. Burada dikkat edilmesi gereken nokta şudur ki; hep hayırlı ve bütünün hayrına istek ve talepte bulunmak gerekiyor.
 
Teknik bir aksaklıktan mütevellit yazılarımı siz değerli astrolojisever dostlarıma iletemediğim için ziyadesiyle ÜZGÜNÜM… Dün bilgisayarıma tamir edilerek yeniden format atıldı. Bugün sabah bilgisayarım bana geldi… Zira ilginç bir eşzamanlılık oldu! Çünkü bugün benim DOĞUMGÜNÜM… :)
 
Uzun zamandır sizlerle kelimeler ve astrolojiyle gönül birliği ediyoruz. Sizlerin güzel sözleri, şevkleri ve destekleriyle daha da güzel bilgiler aktarmaya devam ediyor olacağım… BİİZNİLLAH
 
2013 yılı için teşekkür etmek istediğim kişiler var...

Değerli annem seni çok seviyorum, sana teşekkür ediyorum

Değerli nişanlım, hayat arkadaşım seni çok seviyorum, sana teşekkür ediyorum

Değerli Okyanusum Ailesi ve üstadımız Ahmed Hulusi okuyucularım ve benim aramda gönül köprüsü oldunuz çok teşekkür ediyorum…

Değerli Nuran Tuncel Kitaplarınız bana ışık tuttu. İlkkez astrolojiyle sizin kitaplarınız sayesinde tanıştım. Astroloji adına teşekkür ederim.

Değerli hocam Öner Döşer öğrenciniz olmaktan gurur duydum. Astroloji adına teşekkür ederim.

Değerli hocam Barış Özkırış, yön aradım yön gösterdin… İlk kelimelerimle beni tanıştırdın. Yoluma ışık tuttun ve gülen yüzünle astrolojiye bambaşka bir perspektiften bakmamı sağladın. Herşey için teşekkür ederim… Sizi çok seviyorum…

Değerli Işık Elçi hocam, güzel kalbin ve desteklerin için sonsuz teşekkürler… Ruhun ve derinliğinle astrolojiye ruhsal bir boyuttan bakmama destek oldunuz… Sizi çok seviyorum…

Veee değerli babam sen hayatta değilsin… Beni duyuyorsun biliyorum… Sen bana gurur duyacağım bir isim bıraktın… Ruhun her an yanımda… Seni seviyorum, seni anlıyorum ve geç kalmış bir teşekkür ediyorum… Sen biliyorsun… Selam olsun, dualarım seninle…

Değerli okuyucularım, astrolojisever dostlarım bu yıl hepinize sağlık, huzur, mutluluk ve güzellikler diliyorum… Sizlerle herşey anlamlı ve güzel… Sizleri çok seviyorum…

Burada adını heyecandan unuttuğum tüm büyüklerime ve kardeşlerime sonsuz teşekkür ediyorum… 29 yaşım sizlerle çok güzel geçti…. 30’da da katlanarak devam ediyor… Biliyorum… Hep birlikte daha ileriye, daha güzele, daha aydınlık yarınlara yıldızlar ve tasavvuf öğretileriyle ulaşmak temennisiyle…
 
Yüce Rabbim bana bu ilmi kazandırdığın ve insanlara iletmeye aracı kıldığın için sana teşekkür ederim, şükrüne şükrederim...
 
İYİ Kİ DOĞDUM, İYİ Kİ SİZLERİ TANIDIM…
SOLAR RETURN’ÜM ŞİFAOLDU :)
 
Tüm insanlık ve hepinizi en güzele emanet ediyorum… Hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim…
 
Sevgiler,
Güçlü Metin