15 Aralık 2013 Pazar

ÇOK


Çok herşey hayatın içinde görmeyi bilene, sevmeyi bilene… Çok kaldım, çok yedim, çok içtim… Çokların içinde çok oldum… Sonra Kabıd ismi gereği daraldım, bunaldım, sıkıldım… Feraha erme sularında, Mevla’ya erme sınırında, bir anda genişledim. Basıt ismi gereği kabımdan yukarı çıktım, fışkırdım aleme sevgi, huzur ve bereketle…
 
Ay-Venüs 120’lik açısı ilişkilerde uyum ve denge yaratıyor. Kabından fışkıran ruh misali genişliyor kalbim, adı kalp değil; AŞK… Sabaha karşı saatlerde etkinliğini sürdürecek Ay’ın bu konumu sevgi temasının günün geneline yayılacağının sinyalini veriyor. Ay daha sonra İkizler Burcu’na geçiyor. İletişim kurmak, yazmak, hareket etmek için uygun zaman dilimlerindeyiz.
 
Ay-Neptün 90’lık kafa karışıklığı, yön ve yol bulmakta zorlanacağımızı söyleyebilirim. Zira duygusal anlamda sağlam kararlar almaya müsait bir zaman diliminde değiliz.
 
İkizler-Balık aksında meydana gelen böylesine Marsiyen bir etkisi sanatsal yaratımın ortaya çıkacağı zamanlara işaret eder. Zorlanma enerjisi harekete geçirir hele ki Neptün gibi bir gezegen etkisi söz konusuysa. Duygusal patlama sonucu enerji doğru aktarılabilirse duygusal yaratımın nicelikli unsurlarının resmedildiği bir tablo, muhteşem tasarlanmış bir elbise yada aşkını kaybetmiş bir aşığın hüzünlü notalarıyla kitleleri peşinden sürükleyecek muhteşem şeyler açığa çıkabilir. Yada ruhsal dışa vurumu kendi içinizde hemhal olarak karşı tarafla empati kurarak kullanabilirsiniz. Örneğin; duymayı ve dinlemeyi seçebilirsiniz. Zira, bu da ‘iletişim’ in yeniden yaratımı olabilir. Musavvir esmasının aşikar olması, Zat-ı muhteşem kelamların semalarda uçan bir kuş misali zihne konuvermesi.. Ne temiz, ne saf ve ne harika bir süreç… Çok olmak semada, çok olmak hayatta, ÇOK’un ÇOK’u olabilmek Aşk-ı Derun’da… Bir olmak rüzgarla, ÇOK olmak kainatla… ÇOK’un ortasında sonsuzluk olabilmek hayatta…
 
Ay-Mars 120’lik akşam saatlerinde hareketli, enerjik ve ÇOK hissettirecek bize kendimizi… Çoklar arasında ÇOK enginde… Çok sesimiz çıkacak, ÇOK haykıracak, ÇOK hızlanıyor olacağız…
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim…
 
Sevgiler,
Güçlü Metin