17 Kasım 2013 Pazar

ŞEMS MEVLANA’YA KAVUŞMA YOLLARINDA: AY’IN DOLUN HALİ BOĞA BURCU’NDA


Ay-Güneş arasında 180’lik açının etkisiyle Dolunay enerjisine girmiş bulunmaktayız. Dolunay herşeyin görünür hale geldiği zamanlardır. Şems’in Mevlana’yla karşı karşıya gelmesi misali aşk, sevgi ve muhabbet doludur. Ruh(Güneş) ‘buradayım’ naraları atarken Ay(nefs) ‘bende buradayım’ diyerek O’na Allah’ın SELAM esmasını yollar. Aralarında sevgi dolu bir muhabbet başlar. Batıni hikayelerde anlatılan ‘kurt adamlar’ ortaya çıkmaz bu zamanlarda. Nefs görünür hale gelir.
Nefsin, insan-ı kamil mertebesinde olan halef düzeyinde bedenlenmiş ruhlara böylesine korku vermesi cidden üzücüdür. Nefsi terbiye etme yollarında Mevlaya varmaya çalışılır. Bu evrede tekamül eden kalbin dirayeti doğrultusunda hareket eden NUR’UL NUR ışığı yani Öz kaynak ‘Ben’ dediğimiz kimliğimiz aşikar olur. Ruh Nefse bakar; Nefs Ruh’a bakar. Bakmak değil görmek gerekir kalbin atışlarını. Sevgi dolu bir ilahi dans başlar aralarında. Kavuşacakları zaman(Yeniay); özlem ve sevgilerini perçinler çünkü nefs arınmak ister; O’da O’dur. En saf haliyle O’ndan O’na varamazsınız gördüğünüz zaten ezel ve ebeddir. O’nun ruhundan üflediği parçadır.
Dolunay zamanları iyice bakın kendinize. Neyi bırakırsanız ‘kurt adam’ olduğunuzu belirleyin(!) Kurt adam sizin dünyasal isteklerinizin bütünüdür. Cehennem boyutu BIRAKAMADIĞINIZ ŞEY’lerdir. Kalbin mührü Rabbin Fettah esmasıyla açılır; Şafi esmasıyla şifalanmaya başlar. Üzerine Kuddüs esması mühürler BIRAKIRSINIZ TÜM ‘İM’leri BEN olmuş sahiplikleri; Murid kanalıyla ‘İRADE’ edersiniz. Dolunay’ımıza Mars 120’lik yapacağından enerjik ve hareketli hissedebiliriz. Tam anlamıyla duygularımızı ifade edebilme yeteneğimiz yüksek olacaktır. Özgür, sınırları olan ve yerli yerinde şekilde var olma enerjisi ortaya konacaktır.
Dolunay/Jüpiter 60’lık enerjisi iyimser, yaşam enerjisi dolu hissettirecektir. İlahi kanalın derin bilgeliğine sahip olduğumuzu hissediyor olacağımız. Tam anlamıyla Şems’in(Jüpiter) Mevlana’ya(Ay) destek çıkması, ilahi kanalına yol aracılık etmesi misali iyicil etkiler hat safhada olacaktır. Aynadan gerçeğe bakmak misali saf alanların enerjileriyle hemhal olmuş bir Dolun’AY’ yaşıyor olacağız.
Şems Mevlana’ya dedi misali:
Yalan Bu Dünya Gerçek Tam Karşı’nda
Ne Sen Benden Gayri Ne Ben Senden
Ben Hep Burdayım Uzan Tut Elimi
Gezdim Nicelerini Gördüm
Susadım Vuslata
Kavuştuk Mevla’nın kollarına
Dirildim
Doğdum
Yaşıyorum…

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.

Sevgiler,

Güçlü Metin