21 Mart 2014 Cuma

SENİ SEVİYORUM’CU’LAR İŞ BAŞA DÜŞTÜ, BİRLİKTE!


Ne zamandır anlamıyoruz birbirimizi; ne kadar oldu komşumuza hatırını sormayalı(?) En son ne zaman saksıdaki çiçeğimizle konuştuk, annemizi babamızı aradık yada andık(!) Geçmiş fotoğraflara bakarak anılara bir damla gözyaşı akıttık? Mutluluktan kana kana ne zaman güldük en son? Sevginin sevgisizliğe isyan ettiği bu karanlık topun içinde insansı koşturmacalara kaptırmış gidiyoruz(!) Çocukluk aşkını hatırlayanlar el kaldırsın yada ilk kez SENİ SEVİYORUM’cular… Nerede o ilk SENİ SEVİYORUM’cular… Hadi evrene SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM diye haykıralım… Dağlara, taşlara, Güneş’e, Ay’a, gökyüzüne, sevdiklerimize, sevmediğimiz patronumuza, anlamadığımız tepkilere, kalbimizde paslanmış duygulara HEPSİNİ KABUL EDELİM… SEVİYORUM diyelim… Su gibi akalım gerçeklerden hayallere… Hepsi bir illüzyon sadece! Bakma, GÖR!

Ay/Satürn kavuşum ağır bir enerji verecektir. BAKMAYI bırak; GÖRME’ye başla enerjisi yoğun GERÇEKLİK algısı yaratacaktır. Akrep Kavuşu dipte kalan, ağır, travmatik, geçmişten yük olarak getirdiğimiz her türlü durumu ortaya çıkartacaktır. Durumu tüm gerçekliği ile KABUL ETMEK ve TESLİMİYET çok önemlidir. Berr, Hakem, Vehhab, Muğni, Fettah esmalarını okumanızı öneririm. Bu enerjiyi dengelemenize yardımcı olacaktır.

18.00 civarına kadar Ay Boşluk’ta açısız ilerleyeceğinden yeni girişim ve başlangıçlar yapmaktan uzak durmakta fayda vardır.

Akşam saatlerinde Ay Yay Burcu’na geçecektir.

Ay/Güneş 120’lik açısı Rahman ve Rahim enerjilerinde dengelenme yaratacaktır. Hareketli, enerjik, ruhsal olarak dinamik, yaratıcı kuvveleri ruhsal alemden fiziksel aleme aktarabilecek güce sahi olacağımızı söyleyebilirim. Görüşmeler ve talepte bulunmak için uygun etkiler var. Psikolojik olarak özgüven yükselmektedir. Yay/Koç aksı sportif bir hava katarak, karizmatik görünmemize yardımcı olacaktır. Dua ve isteklerimizi dile getirmek için muazzam enerjiler var. Nafi, Mukaddim, Kaviyy esmalarını zikretmek ruhsal ve zihinsel dengelenme yaratacaktır.

En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.

Sevgiler,

Güçlü Metin