12 Aralık 2013 Perşembe

TÜM ‘AH’LARINI AFFET; AŞK’LA HAKK’A YENİDEN DOĞ

Aşk’la dile geldi ruhum… Sevgiyle kelimeleri dokuyorum… Can’ım varsa yok bugün… Yıldızlardan daha yükseğe çıktı kalbim, yıldızların üstünde Cennet’in kapısında yıldızlara bakıyor. Aşk’la nefes alıyor, her nefesinde O oluyor kalbim… Ah’lara ‘VEDA’ zamanı geldi, BIRAKIYORUM Dünya’yı kendi işine baksın… Ben tersine yaşıyorum zamanı YENİDEN DOĞDUM, biliyorum. Yeniden doğmak AŞK’LA AŞK’A sonra HAKK’A nefesim HAK
 
Ben’ler ne fazlaymış canımın içinde meğerse attım hepsini okyanusa sevgiyle yıkanıp arındılar. Güneş BEN’im, Aşk BEN’im… Geçmiş yok; Bugün yok; AN var… Tüm ‘AH’larımı Affettim… Hadi bugün tüm ‘ah’ları Affedelim… Rabbin şifalı ellerine teslim edelim kalbimizi…
 
Tüm bunların ışığında Güneş-Ay 120’lik açısı eril ve dişil enerjilerde uyumlu akışa işaret ediyor. Başarmak, parlamak ve ön plana geçebilecek kapasiteniz yüksek seviyede seyredecek. Yönetici, patron ve baba figürlerinden ciddi destekler alabilirsiniz. İlahi irade(Güneş) hayat alanımıza yaşam enerjisini boşaltıyor. Yardım ve destek istediğimiz kişiler varsa bugün bu etkiler oldukça müsait zaman dilimlerine işaret ediyor. Yay-Koç aksı enerji, yeni girişimler, yabancılarla ticaret, reklam ve pazarlama alanında olumlu etkiler getirecektir.
 
Ay-Venüs 90’lık ilişkilerde olumsuz etkileri beraberinde getirecektir. İlişkilerde sürtüşme, mücadele, dengesizlik yaratacaktır.
 
Koç-Oğlak aksındaki bu etkileşim öncü burçlar arasında meydana geldiğinden ani ve düşünmeden alınacak kararlara işaret ediyor, temkinli olmakta fayda var. Öncü burçlarda meydana gelen bu enerjiler HAREKET GEÇ komutu verir. Düzensiz, sağlıksız, ilerlemeyen ilişkiler zorlayıcı testlere tabi tutulur. Hayırsız olan biter, devam etmesi hayrımıza olan ilişkiler yeni bir hale bürünerek bize yol arkadaşlığı etmeye devam eder.
 
Akşam saatlerinde Ay boşlukta ilerleyeceğinden yeni bir işe başlamak için uygun zaman dilimi değildir. Yarım kalan işleri tamamlamak, hayatımız üzerine geriye dönük tefekkür etmek ve kendimizi dinlemek için bu zaman aralığını kullanabiliriz.
 
En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim.
 
Sevgiler,
Güçlü Metin