Eûzü Billâhi
mineş şeytânir raciym
diyerek başlamak isterim sözlerime zira başlıkta ŞEYTAN kelimesi geçtiği
için Rabb’ime sığınırım!... AMİN…
Ay İkizler Burcu’nda hareket ediyor…
Bilgi, iletişim ve haberleşmenin ivme kazandığı günlerdeyiz. Pazarlama, tanıtım
ve reklam yapmak istediğimiz şeyleri rahatlıkla tanıtabiliriz. Her bilgiyi
anlamaya ve öğrenmeye çalışırız. Bu etkileşimde yüzeysellik etkisi görülebilir.
Bu sebeple, konuları ve bilgiyi biraz ondan biraz bundan öğrenmeye çalışmak
sorun ve sıkıntılara sebep olabilir. İletişimin abartılı boyutlarda olması
zaman zaman dedikodu ve yanlış anlamalara sebebiyet verir. Yazışma ve
sözleşmeleri dikkatli okumakta fayda vardır. Aşırı mantıklı davranışlar
sergileyebiliriz. Bu sebeple, karşımızdaki kişilere karşı empatik
olamayabiliriz. Omuz, kollar, eller, üst solunum yolları ve bronşlar hassasiyet
kazanacaktır. Romatizmal ağrılar baş gösterebilir. Sağlıklı yağ ve potasyum
kullanımı bu evrede size fayda sağlayacaktır.
Merkür/Pluton 180’lik açısı ciddi
fikir çatışmalarına sebep olacaktır. Yengeç/Oğlak aksı milliyetçi, taraflı ve
duygusal taşkınlığa müsait düşünceleri açığa çıkartacaktır. Fikrimizdeki ŞEYTANLAR
Öz’den Söz’e dile gelecektir! Nefsimiz ciddi bir sınavdan geçerek işlevini
yitirmiş, işe yaramayan davranış kalıpları ve düşünceleri yeniden yapılandırmak
suretiyle ortadan kaldıracaktır. Aile içi şiddet, kadın cinayetleri yada dayak
haberleri, töre ve geleneklerden kaynaklı olaylar gündeme gelecektir. Bu
etkileşimde iletişim, konuşma, anlatma ve izah etme noktalarında asabiyet
görülecektir. Rabb’im Tevvab olan ism-i şerifleri yüzüsuyu hürmetine dilimize
Latif, gönlümüze Halim, aklımıza Fettah kuvvelerini aşikar etsin Biiznillah…
Birbirimizi dinlemeyi unuttuğumuz son
zamanlarda MERKÜR/PLUTON karşıtlığı Kuddüs olan Rabb’in arındırması,
temizlemesi sayesinde UZLAŞMAYI öğrenmemize yardımcı olacaktır. Celali ya da
Cemali bir yaklaşımla konuları anlamayı seçersek; Celal olan Rabb Semi
kuvvesiyle DİNLEMEYİ, ALİM ismiyle ANLAMAYI, NUR ismiyle İDRAK etmeyi
sağlatacaktır.
Gerilim, zorlanma ve NEFSİMİZE ağır
gelen durumlar sonucu karşılaştığımız konuların ortaya çıkması söz konusu
olursa ÖZ’e dönerek soralım; BEN KİMİ DİNLEMEDİM? NEYİ DUYMAYI SEÇMİYORUM?
Karşımızda konuşanında, dinleyeninde BİZ’in yani Rabb’in kendisi olduğunu
UNUTMADAN hareket etmek bu etkiyi HAYIRLI şekilde değerlendirmemize yardımcı
olacaktır Biiznillah…
Gün içerisinde 7 kere Ayetü’l Kürsi okumak
fayda sağlayacaktır…
Allahü lâ
ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm. Lâ te’huzühû sinetün ve lâ nevm. Lehû mâ
fis-semâvâti vemâ fil erd. Menzellezî yeşfeu indehû illâ biiznihi. ya’lemü mâ
beyne eydîhim vemâ halfehüm velâ yühîtûne bişey’in min ilmihî illâ bimâ şâe
vesia kürsiyyühüssemâvâti vel erd. Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm
Ay/Neptün 90’lık açısı duygusal
dağılma etkisini ortaya çıkartacaktır. İkizler/Balık aksı düşünsel, iletişimsel
DAĞILMA, KAFA KARIŞIKLIĞI ve BAĞIMLILIK temayülü yaratabilir. Bu etkileşimde dua,
ibadet ve manevi konulara yönelmek iyi olur. Hz. Muhammed SAV efendimizin
hayatını okuyabilir, sabır ve sebat gösterdiği konularda kendimize bakarak Hz.
İnsan olma yolunda eksiklerimizi görerek FARKINDALIK kazanabiliriz.
Negatif zan ve düşüncelerden korunmak
için Nas ve Felak Sureleri’ni okumanızı da öneririm!
Eûzü Billâhi
mineş şeytânir raciym
"B"ismillâhir Rahmânir Rahıym
(1) Kul e'ûzü
BiRabbil felak; (2) Min şerri mâ halak; (3) Ve min şerri
ğâsikın izâ vekab; (4) Ve min şerrin neffâsâti fiyl'ukad; (5) Ve min şerri
hâsidin izâ hased.
Eûzü Billâhi
mineş şeytânir raciym
"B"ismillâhir Rahmânir Rahıym
(1) Kul e'ûzü
BirabbinNâs; (2) Melikin Nâs; (3) İlâhin Nâs; (4) Min şerril
vesvâsil hannâs; (5) Elleziy yüvesvisü fiy sudûrin Nâs; (6) Minel cinneti
ven Nâs.
Son olarak Peygamberimiz
Hz. Muhammed (SAV) ’a salavat getirelim!
Cezallahu Anna Seyyidena Muhammeden Ma Huve Ehluh
En güzele emanet olun, hayırlardan
hayrın kolaylıkla gelmesini temenni ederim
Sevgiler,
Güçlü Metin
Ahmed Hulusi’nin Kuran-ı Kerim
Meali’ni aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz
‘Dua ve Zikir’ hakkında detaylı bilgi
için
http://www.ahmedhulusi.org/kitap/duavezikir/